A TERMÉK ÁLLAPOTÁNAK PONTOS JELENTÉSE
Raktáron:
Amennyiben a raktáron jelzést látja, a termék várhatóan 3-4 munkanapon belül szállításra, ill. kézbesítésre kerül.
Nincs raktáron:
Nincs raktáron jelzésű termékeinket jelenleg nem tudjuk beszerezni, de a közeljövőben lehet újra kapható lesz.
Értesítés kérés:
Amennyiben egy termék nincs raktáron, nem lehet kosárba tenni, viszont az "értesítést kérek" gombra kattintva feliratkozhat az adott termék hírlevelére.
Ezt azt jelenti, hogy ha a termék újra rendelhető állapotba kerül, azonnal rendszerüzenetet küldünk.
FIZETÉSI MÓDOK
Banki előre átutalásra, készpénzes fizetésre személyes átvétel esetén, bankkártyás fizetésre utánvételkor van lehetőség, a FoxPost, MPL automatánál bankkártyával vagy készpénzzel fizethető a termék.
SZÁLLÍTÁSI KÖLTSÉG
99,999 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES a szállítás!
Házhozszállítás díja töltőanyag ill. babzsák esetén 3499 Ft.
Házhozszállítás díja a babzsák huzat esetén 1599 Ft.
FoxPost csomagautomata használata esetén: 1399 Ft.
MPL csomagpontba, postán maradó szállítás díja: 1499 Ft.
Utánvétes csomagok esetén az utánvét összege egységesen minden szállítási mód esetében: 499 Ft.
A SZÁMLA KIKÜLDÉSE
A számla minden esetben elektronikusan kerül kiküldésre a rendelésben megadott email címre.
ELÁLLÁS A VÁSÁRLÁSTÓL!
Elállásra a termék kézhezvételétől számított 14 nap áll a vásárló rendelkezésére. Ezen idő alatt indoklás nélkül elállhat a vásárlástól és visszaküldheti a terméket. Az elálláshoz szükséges nyilatkozat megtalálható a weboldalon ITT.
JÓTÁLLÁS, SZAVATOSSÁG
10.000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év a jótállás/garancia!
VISSZAJELZÉSRE VÁRVA
A visszajelzésre várva státuszváltó üzenetet akkor küldjük vásárlóinknak, amikor levélben jeleztünk nekik és erre várjuk válaszukat.
Készlethiány miatt nem szállítható:
A terméket, sajnos hosszabb szállítási idővel sem tudjuk beszerezni, ezért a rendelést nem tudjuk teljesíteni, a rendelés törlésre kerül.
SZEMÉLYES ÁTVÉTEL
Személyes átvételre Nyíregyházán vagy lehetőség, előre megbeszélt helyen és időben. Kérjük rendelés után vegye fel velünk a kapcsolatot a részletekért.
CSOMAGAUTOMATA
A csomag automatába történő szállításnál vegye figyelembe, hogy az automata méretei nem felelnek meg komplett babzsák töltőanyaggal való elhelyezésére.
KÜLFÖLDI KISZÁLLÍTÁS KÉRÉSE
Külföldre történő szállítás nem lehetséges.
VAN VISSZAVÁSÁRLÁSI GARANCIA?
Igen, természetesen, a kézhezvételtől 14 napig indok nélkül elállhat a vásárlástól. A csomag visszajuttatásának költsége Önt terheli. A terméket csak eredeti állapotban, sérülés és használódás mentes állapotában tudjuk visszavenni.
A SZÁMLÁT MILYEN FORMÁBAN KAPOM MEG?
Minden megrendeléshez elektronikus számlát állítunk ki, amelyet e-mail-ben küldünk ki, illetve amennyiben regisztrált fiókja van a webáruházunkban, azt onnan bármikor letöltheti.
MI TÖRTÉNIK HA NEM TUDOM ÁTVENNI A TERMÉKET?
Ha nem tudja átvenni a terméket, mert nem tartózkodik otthon, vagy a csomagautomatából elfelejtette kivenni.
A futár kétszer fogja megkísérelni a kézbesítést és közben telefonon is próbálja majd Önt elérni, illetve e-mailben és sms-ben is kap emlékeztetőt az átvételről.
Amennyiben másodszorra sem sikerül, úgy a csomag visszakerül hozzánk és egy újabb szállítási költség kifizetésével tudjuk újra küldeni.
A csomagautomatában 3-4 munkanapig őrzik a csomagot, ezután visszajön hozzánk.
MI TÖRTÉNIK, HA A MEGRENDELÉS LEADÁSA UTÁN MÉGIS MEGGONDOLOM MAGAM?
Ebben az esetben kerese online ügyfélszolgálatunkat.
MI TÖRTÉNIK HA NEM VESZEM ÁT A MEGRENDELT CSOMAGOT?
Amennyiben nem veszi át a csomagot, úgy rögzítjük az e-mail címét és a következő vásárláskor egy plusz szállítási költséget számolunk fel, mivel nekünk ki kell fizetnünk a szállítási költséget akkor is ha nem veszi át a csomagot.
TUDOK AZ MPL FUTÁRNÁL IS FIZETNI?
Természetesen tud, válassza az utánvételes fizetési lehetőséget a megrendelésed leadásakor.
TERMÉKET LEHET FÉLRETENNI PÁR NAPRA?
Természetesen, megjegyzésben jelezheti nekünk vagy e-mail-ben az ügyfélszolgálatunkon.
RENDELÉS MÓDOSÍTÁSA
- Történhet e-mail-ben, illetve telefonon keresztül a +3620/8518366-os telefonszámon.
A rendelés leadásának napján délután 15:00 óráig.
RENDELÉS LEMONDÁSA
Történhet e-mail-ben, illetve telefonon.
A rendelés leadásának napján délután 15:00 óráig.
Ilyenkor egy új megrendelés leadása szükséges.
HOL JÁR A CSOMAGOM?
A posta.hu oldalán ragszám alapján tudja követni a csomag útját.
CÍMMÓDOSÍTÁS
Kérem ha rendelés után észrevette, hogy rossz vagy hibás címet adott meg, hívjon minket a 0620/8518366 telefonszámon vagy írjon a: lazybag2025@gmail.com címre.
RENDELÉS UTÁN MILYEN VISSZAIGAZOLÁST KELL KAPNOM, HA NEM KAPOK MIT TEGYEK?
A rendelés leadásánál megadott e-mail címre küldünk egy vissza igazoló emailt. Ha nem érkezik ilyen email keresse nyugodtan ügyfélszolgálatunkat.
REKLAMÁCIÓ
A reklamációját minden esetben kérjük, hogy e-mailben küldje meg részünkre.
Az e-mailnek tartalmaznia kell: A megrendelés számát, a számlát illetve egy képet a hibás termékről.
SZÁMLA MÓDOSÍTÁSA
A számla utólag nem módosítható!